Behavioral Finance
In de literatuur hoeft de naam Daniel Kahneman geen toelichting meer.
“Fast thinking – slow thinking”
Het eerst is ‘biased’, werkt op intuïtie, het tweede, het trage denken laat de rede zijn werk doen. De traditionele vragenlijsten om te beleggen zijn onderhevig aan verschillende factoren die beïnvloeding niet kunnen uitsluiten.
Je kan de toepassingen van DNA Behavior International inzetten op verschillende niveau’s. Hierin onderscheiden we volgende profielen:
Communicatie DNA
Heel breed om de communicatie te meten die je als bedrijf kan opzetten met je klanten.
Financieel DNA
In de financiële sector meet je het natuurlijk risicogedrag via Financieel DNA oa voor sparen en beleggen.
Business DNA
In een Business omgeving wil je teams optimaliseren, functies toekennen en de juiste persoon op de juiste plaats zetten
Alles begint met communicatie
Welke is jouw communicatiestijl?
Covid doet ons resoluut kiezen om te werken met online-vergaderingssystemen en digitale toepassingen.
Daarbij blijkt het grote belang van een goede communicatie erg duidelijk. Jij kan communicatie ook een sleutelpositie geven in je manier van werken en zo een beter gevoel creëren voor samenwerkingen.
frame BV werkt sinds geruime tijd met DNA Behavior International, is businesspartner voor het installeren van API’s zie youtube over API’s in een toepassing , aan bedrijven en is intermediair voor het organiseren van abonnementen aan adviseurs.
Wat is DNA Behavior International?
Een online-profileringsysteem dat mogelijk maakt om je communicatievoorkeuren te kennen, je risicotolerantie inzake sparen en beleggen vast te stellen en je inzichten in financiën in kaart te brengen.
Business DNA voor aanwerving en positionering, functie-optimalisatie en team-integratie.
Het is essentieel om elkaars communicatievoorkeuren te kennen als je elkaar niet echt ontmoet
In elke communicatiestijl onderscheiden we 4 substijlen:
informatie – life style – doelen stellen – stabiliteit
De mate waarin één van deze stijlen overheerst bepaalt de communicatievoorkeur van deze persoon. Hoe beter je je communicatie afstemt in de juiste stijl hoe beter je begrepen wordt.
My point of view – your point of view
Als je heel veel online meetings hebt is het belangrijk je net ervoor te focussen, niet alleen op de inhoud en de doelstellingen van de vergadering, maar zeker en vast ook op de communicatiestijl van je gesprekspartners.
In een communicatie team-rapport krijg je tips voor een goede communicatie met een team
Benieuwd naar jouw Communicatie DNA?
Ontvang gratis een premium rapport
Onze aanpak
Meten is weten. Wij vragen je om 3 minuten tijd te nemen om de vragenlijst Communicatie DNA in te vullen.
Deze geeft je communicatievoorkeuren weer in een premium rapport dat je gratis wordt aangeboden door Frame BV
Have for free
Stap 1
Jij kent je communicatiestijl en kan zo afstemmen met je communicatiepartner
Want
Wat wil je?
Je Financial DNA brengt je sterke punten in kaart en toont je blindspots.
Need
Waar heb je hulp bij nodig?
Ervaring en begeleiding afgestemd op je behoeften zodat je betere beslissingen kan nemen
Do
Wat doe je?
Stappen die je zet om je wensen en doelen vorm te geven kunnen afgestemd worden op je rapport.
Hieronder vind je een onze abonnementen met de prijs.
€75
Beste optie om Financial DNA te leren kennen en het uit te proberen
€145
Voor kleine kantoren is dit een goede manier om te starten
€185
Persoonlijke gedragsaspecten worden gerapporteerd en vergelijkingsrapporten zijn ter beschikking
€95
Premiumrapport met communicatiestijlen met tips voor een goede aanpak
Prijzen per maand. Jaarabonnementen geven een korting van 10%.